Senaste nytt

Diners Club ändrar i sina poängregler

En viktig fråga.
Är detta information avsedd för svenskt DinersClub kort?
Jag kanske söker dåligt men jag hittar inte den informationen du angav på svensk DinersClubs webbsida.
Vad ingår i Diners Club privatkort? - Diners Club

Vad jag kan se är att det är en artikel från Australian Business Traveller, så det är info för DinersClub kort som utfärdats i Australien, om jag har förstått rätt.

DinersClub kort i andra länder har andra regler precis som American Express har olika regler beroende på var kortet utfärdas.

Är det så att det skiljer mellan olika länder hur du kan växla över dina Diners Club Rewards??
Jag har inte kunnat se det.
Det jag vill påvisa är att Diners Club lämnar tex. SAS som växlingspartner samt ett antal STORA hotellkedjor.
Något är på gång.

Är det så att det skiljer mellan olika länder hur du kan växla över dina Diners Club Rewards??
Det jag vill påvisa är att Diners Club lämnar tex. SAS som växlingspartner samt ett antal STORA hotellkedjor.
Något är på gång.
Som @Heja skrev, Diners Club Rewards finns inte i Sverige så det är helt ointressant för oss.

Något är på gång.

Som @Heja skrev, Diners Club Rewards finns inte i Sverige så det är helt ointressant för oss.

Finns i Finland med hemsida på svenska, as close as it gets ;)

Club Rewards | Diners Club Finland

Då var det slut med Diners & SAS samarbetet. Sörjes av ingen förmodar jag då möjliga affärer minskat med åren.

Jag fick ett nytt kort för tre veckor sedan och det är knutet till mitt Eurobonuskonto. Blev dessutom lovad 4000 poäng vid tecknandet och kostnadsfritt i ett år. Snabbaste leverans av kreditkort jag upplevt. Efter ansökan på deras hemsida tog det två minuter innan jag hade ett godkännande på att kortet beviljats och dagen efter låg nya kortet i brevlådan.

Toppen