Senaste nytt

Dina kommande flygningar

06JUL NRT-EWR UA 78
13JUL JFK-NRT UA 9668 (egentligen NH 1009)

Economy, som vanligt när man åker med jobbet, men uppgraderade utresan till premium economy ur egen ficka när jag såg att det endast fanns mittenplatser kvar i economy... Har förstått att UA premium economy inte är någon större skillnad mot vanlig economy, men undviker gärna 14 timmar inklämd mellan två andra när man reser själv. Har inte kunnat se några detaljer om code-share flighten med ANA när jag är inne på Uniteds site, det verkar som att jag inte kommer att kunna välja plats alls? Ska höra med personalen när jag checkar in på NRT.

Jag har bara flugit UA PE inom USA och det kostade $19 per segment för mig. Var helt klart värt pengarna, då man får lite mer benutrymme. Jag är 186cm lång och tyckte det var ok. Hur deras PE är på long-haul vet jag inte tyvärr, då jag aldrig ens flugit UA long-haul vad jag kan minnas. Ska prova deras First efter sommaren mellan AMS-IAD-AMS dock.

06JUL NRT-EWR UA 78
13JUL JFK-NRT UA 9668 (egentligen NH 1009)

Economy, som vanligt när man åker med jobbet, men uppgraderade utresan till premium economy ur egen ficka när jag såg att det endast fanns mittenplatser kvar i economy... Har förstått att UA premium economy inte är någon större skillnad mot vanlig economy, men undviker gärna 14 timmar inklämd mellan två andra när man reser själv. Har inte kunnat se några detaljer om code-share flighten med ANA när jag är inne på Uniteds site, det verkar som att jag inte kommer att kunna välja plats alls? Ska höra med personalen när jag checkar in på NRT.

Passa på att köpa extra United miles. (Du kan göra det på manage my booking eller dylikt)
Det lönar sig speciellt när man bor i Japan. :)

http://www.businessclass.se/star-al...d-airlines-united-states-miles-per-enkel.html

Biljetter bokade för resan till NY samt till London i höst.

Till New York fick det bli UA i och med att AA ville ha betalt för incheckad väska, fick det inkluderat hos UA som *A Silver.
ORD-LGA UA Y
LGA-ORD UA Y

ARN-LHR BA CE
LHR-ARN BA CE

Den här veckan vart det:
ARN - CPH - HAM - CPH - ARN
ARN - LHR - ARN
ARN - CPH - AAL - CPH - ARN

Nästa vecka blir det:
ARN - RBY - ARN
ARN - NCE - ARN

Så här långt detta år har det tydligen blivit 81 flighter med SAS...

Toppen