Senaste nytt

Dina kommande flygningar

Vad är syftet med resan till LAX? Absolut ingen kritik, jag skulle gjort samma sak ;)

Syftet med resan är att testa NZ's nya Premium Economy:p Tyvärr ska jag hålla ett föredrag i Stockholm den 17:e , och sedan flyga till Italien samma kväll..
Därmed var jag tvungen att pressa in LAX-resan på bara två dagar. Det var så billigt att jag tyckte att det var värt det ändå:D

14/10 ARN-LHR ,Y, SAS
14/10 LHR-LAX ,Y, NZ
15/10 LAX-LHR ,Y+,NZ (framme 16/10)
16/10 LHR-ARN Y, SAS
17/10 ARN-MXP Y SAS
22/10 LIN-ARN Y SAS
30/12 ARN-TXL Y LH
2/1 TXL-ARN Y LH
3/1 ARN-BHX Y SAS
7/1 SZG-TXL Y AB
7/1 TXL-ARN Y AB
30/1 ARN-MAD Y SAS
31/1 MAD-ATH C A3
1/2 ATH-IST C A3
2/2 IST-LHR C TK
3/2 LHR-ARN C BA

Hur tar du dig från BHX till SZG? En del av ditt tågprojekt? Intressant val av resväg till IST, lite mindre intressant resväg för min del via MUC.

Hur tar du dig från BHX till SZG? En del av ditt tågprojekt? Intressant val av resväg till IST, lite mindre intressant resväg för min del via MUC.

Japp, en del av tågprojektet. Alltså ska jag lägga till fem resor i F;)

Jag var tvungen att bli av med mina Aegean miles tillslut. Poängen räckte bara enkel väg i C, och man får som bekant bara göra ett byte (då fanns inte så många lämpliga turer att välja på). Problemet är att jag måste ta en natt i Athen också.

Japp, en del av tågprojektet. Alltså ska jag lägga till fem resor i F;)

Jag var tvungen att bli av med mina Aegean miles tillslut. Poängen räckte bara enkel väg i C, och man får som bekant bara göra ett byte (då fanns inte så många lämpliga turer att välja på). Problemet är att jag måste ta en natt i Athen också.

Dagens I-lands problem :)

Toppen