Senaste nytt

Dina kommande flygningar

Back to topic...

06082012 HEL-CPH-YYZ (KF/AC M)
14082012 YYZ-EWR (AC M)
19082012 EWR-YYZ (AC M)
22082012 YYZ-CPH (AC M)
23082012 CPH-HEL (KF M)
30082012 HEL-BUD (AY M, funderar på att använda utgående AY+ poäng att uppgradera till C)
31082012 BUD HEL (AY M)

Uppdatering:

25 aug:
GOT-CPH SK1439 Economy
CPH-ARN SK1418 Economy
Skall upp för förväntad BC.se-träff!
(26 aug: Blå Tåget hem till Göteborg)

6/9:
GOT-CPH SK Economy
CPH-CDG SK Economy
CDG-ATH A3 Business

12/9:
ATH-CPH SK Economy Extra
CPH-GOT SK Economy Extra

13AUG CKG-NKG CA Economy
15AUG NKG-CKG CA Economy

Inte varit på NKG innan men förväntar mig inget storslaget i loungeväg på vägen hem men vi får väl se. Har för första gången mitt TK-nummer på en CA-flygning. Deras egna flygningar tog timmar snarare än dagar att få in poäng för så vi får se hur det går med dessa två.

Inte varit på NKG innan men förväntar mig inget storslaget i loungeväg på vägen hem men vi får väl se. Har för första gången mitt TK-nummer på en CA-flygning. Deras egna flygningar tog timmar snarare än dagar att få in poäng för så vi får se hur det går med dessa två.

Har du krediterat till andra än CA förut när du flugit CA? Flög själv CA från just NKG i juni och fick inga EB-poäng...

Loungesituationen är sådär. Det fanns en tredjepartslounge och Shenzhen Airlines har en liten men där får man väl inte komma in?

Har du krediterat till andra än CA förut när du flugit CA? Flög själv CA från just NKG i juni och fick inga EB-poäng...

Loungesituationen är sådär. Det fanns en tredjepartslounge och Shenzhen Airlines har en liten men där får man väl inte komma in?

Har krediterat ett tjugotal CA-flygningar till EB 2008/2009 och det gick bra inte speciellt många retroclaim behövdes. Sen bytte jag till Phoenix miles för de gav generösare intjäning och jag kunde bli guld på antal legs.

Shenzhen airlines är CA partner så det skall nog gå bra iom mitt CA*G-kort. Senare i år går de med i *A och då funkar ju alla *G.

Toppen