Senaste nytt

Dina kommande flygningar

LarsCph

Medlem
8SEP CPH-LHR BA817 Economy
9SEP LHR-CPH BA822 Economy

4OCT CPH-ARN SK1422 Business (de mener nok "plus", men det står business i rejseplanen fra QR)
4OCT ARN-DOH QR168 Business
5OCT DOH-MNL QR932 Business
21OCT MNL-DOH QR933 Business
22OCT DOH-COH QR161 Business
 
  • Gilla
Reactions: pep

LarsCph

Medlem
8SEP CPH-LHR BA817 Economy
9SEP LHR-CPH BA822 Economy

4OCT CPH-ARN SK1422 Business (de mener nok "plus", men det står business i rejseplanen fra QR)
4OCT ARN-DOH QR168 Business
5OCT DOH-MNL QR932 Business
21OCT MNL-DOH QR933 Business
22OCT DOH-COH QR161 Business

Hmm - det bliver aldrig som planlagt - så nu er det endt med

7SEP CPH-CDG SK0559 Plus
8SEP 18.13 - Paris Gare Du Nord to London St Pancras Int'l på EuroStar - Business Premier*
9SEP LHR-CPH BA822 Business**

Turen t/r Manila er uændret.


* Min jomfrurejse med EuroStar - ikke meget fly over dét, men jeg glæder mig nu til at prøve det!

** Merpris på 300 DKK når jeg skulle have checked luggage med og x'e turen CPH-LHR ift Economy. Det kostede 1100 DKK i fee på economy eller 1400 DKK hvis jeg ændrede til business. Det er uendelig mange år siden jeg har fløjet short-haul business og jeg tænkte at for 300 DKK var det værd lige at teste. Jeg håber det er godt og husker stadig tilbage på cooked breakfast med champagne på turen for 15+ år siden.
 

pep

Medlem
Det ved jeg faktisk ikke - og har tænkt det samme. Jeg checker ind i Kastrup og havde tænkt at jeg ville spørge - det kan næppe skade!
Hvis du krediterer til OW/QR burde du faa miles hvis det er QR som er marketing airline. Hvis billetnummeret er SK boer du faa point til SAS, da det intet har at goere med QR og OW
 

LarsCph

Medlem
Det er købt som én samlet rejse på billet udstedt af QR. Så det er vel så OW/mit priveledge club medlemsskab hos QR får miles for flyvningen.
 
Last edited:

agehall

Medlem
Det er købt som én samlet rejse på billet udstedt af QR. Så det er vel så OW/mit priveledge club medlemsskab hos QT får miles for flyvningen.

QT är Avianca Cargo. QR är Qatar Airways. Ska man använda förkortningar för flygbolag så ska man nog hålla sig till IATA eller ingen förkortning alls.
 
Toppen