iRobert
Medlem
Traitor! Först bokar tjejen om och stannar i Malaga, och nu hoppar du av helt? Sicken stil!Tvingas tyvärr ställa in mitt MR till Malaga den 23/8, men det kommer fler tillfällen!
8/8: GOT-CPH-BCN-CPH-GOT, SK+
23/8: GOT-AGP-GOT, SK+
Traitor! Först bokar tjejen om och stannar i Malaga, och nu hoppar du av helt? Sicken stil!Tvingas tyvärr ställa in mitt MR till Malaga den 23/8, men det kommer fler tillfällen!
Traitor! Först bokar tjejen om och stannar i Malaga, och nu hoppar du av helt? Sicken stil!Nåja, sist jag gjorde en MR till Malaga själv hamnade jag i cockpiten på hemresan, får hoppas på samma crew.
23/8: GOT-AGP-GOT, SK+
Har inte befunnit mig i denna sorgliga situation på flera år. Men i nuläget har jag NOLL bokade flygningar… Måste försöka få ändring på det.![]()
Kan säga att det faktiskt är som så att du inte är ensam om att ha 0 flygningar bokade för tillfället.
Samma här, har ingenting bokat. Känns skumt.![]()
Har en (1) stackars enkelresa bokad som går av stapeln snart. Det känns liksom lite tomt och fattigt på något sätt.
Funderar skarpt på att fylleboka en resa eller två för att känslan skall försvinna...
Funderar skarpt på att fylleboka en resa eller två för att känslan skall försvinna...