Senaste nytt

Dina kommande flygningar

26/11 New York till Buenos Aires via Houston med United
6/12 Buenos Aires till Los Angeles via Houston, New York och Charlotte med United och US airways (puh! men sen är guldkortet klart! :))
10/12 Los Angeles till Auckland med Air NZ

Tyvärr samtliga i ekonomi. Om det är någon som är vid någon av destinationerna samtidigt, vore kul att mötas upp! Mötte upp gusten på Arlanda i går, mycket trevligt!

Uppdaterad lista!!

22 Nov / SK689 / ARN-LIN / SAS Plus / B737-600
24 Nov / SK688 / MXP-CPH / SAS Plus / A319
24 Nov / SK1428 / CPH-ARN / SAS Plus / B737-700
1 Jan / EK158 / ARN-DXB / First Class / B777-300ER
2 Jan / EK408 / DXB-KUL-MEL / First class / B777-300ER
3 Jan / EK406 / MEL-AKL / First Class / A380-800
24 Jan / EK407 / AKL-MEL / First Class / A380-800
25 Jan / EK409 / MEL-KUL-DXB / First Class / B777-300ER
26 Jan / EK157 / DXB-ARN / First Class / B777-300ER

Härlig resa! Jag kommer att vara i AKL hela Jan, hojta till om du har lust med en mini businessclass.se träff där!

Härlig resa! Jag kommer att vara i AKL hela Jan, hojta till om du har lust med en mini businessclass.se träff där!

Skicka ett PM med nummer och mail låter som en perfekt idé! Jag bor på Heritage Auckland 3-5 jan sen är jag tillbaka i Auckland 23 jan och är inbokad på Sofitel Viaduct Harbour Hotel 23-24 jan!

26/11 New York till Buenos Aires via Houston med United
6/12 Buenos Aires till Los Angeles via Houston, New York och Charlotte med United och US airways (puh! men sen är guldkortet klart! :))
10/12 Los Angeles till Auckland med Air NZ

Tyvärr samtliga i ekonomi. Om det är någon som är vid någon av destinationerna samtidigt, vore kul att mötas upp! Mötte upp gusten på Arlanda i går, mycket trevligt!

Det var trevligt att träffas Jenkizzz, hoppas att resan fortlöper väl! Har åkt LAX-Auckland en gång och då var det mellanlanding i HNL eller Fiji? Ge gärna rapport från den flygningen.

Last edited:
Det var trevligt att träffas Jenkizzz, hoppas att resan fortlöper väl! Har åkt LAX-Auckland en gång och då var det mellanlanding i HNL eller Fiji? Ge gärna rapport från den flygningen.

Tack Gusten! Ska försöka göra skriva ihop något sen.. Tidigare mellanlandade alla Air NZ på Hawaii för immigration och så, dock inte längre! Denna är direkt och första gången för mig direkt LAX-AKL, åkt till Hawaii med Air NZ och via Fiji med Fiji Airways tidigare. Ser fram emot lite goda NZ viner på flyget, synd bara att många av deras rabatterade klasser inte ger miles till andra bolag.

01 Dec PVG-NRT CA Y
03 Dec NRT-PVG CA Y
09 Dec PVG-ZRH LX Y
09 Dec ZRH-ARN LX Y
13 Dec ARN-ZRH LX Y
13 Dec ZRH-PVG LX C
26 Dec PVG-KUL MH Y
03 Jan KUL-PVG MH Y

Toppen