Utomhuskonsert med Andrea Bocelli i hans hemstad Lajatico är nog det minnet som kommer hänga kvar längst. 4-åriga dottern utbrast "Superhäftigt" efter första låten, och det är väl så man kan sammanfatta det.
Jag fuskar lite här och tolkar sommar som semester, eftersom mina bilder är från mars och april. Och ja, jag skrev bilder, för jag tolkar bästa semesterbild som bästa semesterbilder . Anledningen till att det blir från semestern i våras är för att sommarens bilder är ännu inte kategoriserade och betygsatta. Kan hända att det blir en uppdatering senare. Anledningen till att det blir tre bilder är för att jag hade svårt att välja...
Soluppgång i en dalgång på Bali. Ön vaknar så smått till liv, klockan är runt 0630 har jag för mig
En annan morgon, denna gång i Sanur. En fiskare vittjar sina nät
Bild från Budapest under min enda ledighet i sommar, en långhelg.. Tagen kring 20-tiden en perfekt, stilla lördagkväll i slutet av Juli. Ungerska parlamentet - "Europas vackraste zoo"
Vores feriehus på nordkysten af Bali - vi var det i 1,5 uge i luli under vores 3 ugers ferie på Bali. Det var et helt magisk sted med ekstraordinær høj pris vs værdi beliggende helt ud til havet. Vi er allerede i gang med at planlægge sommerferie på Bali igen i 2016 - et andet hus dog.
Et enkelt billede til - håber det er OK - fra flyrejsen ud som foregik på Qatar Airways Business Class. Det er stadig det mest suveræne flyprodukt jeg har oplevet, og det gør effektivt den 19 timer lange rejse til "a walk in the park" for såvel store som små. Som min hustru sagde - det største problem er, at flyturen fra Doha faktisk burde vare et par timer mere...