Senaste nytt

Diamond Challenge för EBG

Fråga: hittar inte Terms and Conditions mer än att man behöver "flyga" 10 gånger (segment) för Diamond. Antar att det betyder att alla reward flighter räknas också då det inte står någonstans att det måste vara revenue?

Fråga: hittar inte Terms and Conditions mer än att man behöver "flyga" 10 gånger (segment) för Diamond. Antar att det betyder att alla reward flighter räknas också då det inte står någonstans att det måste vara revenue?
Utan att veta, men dessa typer av challenges brukar alltid kräva att man åker på betalda biljetter som ger poäng.

Enda gång jag sett undantag från detta är sas nuvarande utmaning om att flyga skyteam bolag, men det är något hekt annat.

Utan att veta, men dessa typer av challenges brukar alltid kräva att man åker på betalda biljetter som ger poäng.

Enda gång jag sett undantag från detta är sas nuvarande utmaning om att flyga skyteam bolag, men det är något hekt annat.
Tack! Håller helt med om att det är säkert är så. Men det står ingenstans och det brukar det göra. Brukar alltid stå vad det gäller. Som med Miljonchallenge. Där är det ju supertydligt runt just att awards gäller.

Har flugit 4/10 flyg för challenge men skippar detta. Efter ett antal år som Diamond (2018-2024) ser jag för litet mervärde med Diamond för att boka flyg med SAS enbart för detta ändamål.

Toppen