SAS har väl satt en högre gräns en människa ska kunna få. 11000 blev väl bortsållade för fuskSvarade korrekt snabbt?
SAS har väl satt en högre gräns en människa ska kunna få. 11000 blev väl bortsållade för fuskSvarade korrekt snabbt?
Kontaktade support som sa att vinnarna redan har blivit kontaktade. Gissar att det va flera personer som nådde 11000 poängSAS har väl satt en högre gräns en människa ska kunna få. 11000 blev väl bortsållade för fusk
Kan ju vara så att SAS hade en gräns på säg 8000poäng och alla över det var med i ett lotteri.Kontaktade support som sa att vinnarna redan har blivit kontaktade. Gissar att det va flera personer som nådde 11000 poäng
Ah, så pass, synd att det inte var någon här inne som vann. Jag är fortfarande förbryllad över att man kan nå 11000 som då verkar vara maxpoäng utan att man "tappat" någon poäng på varje fråga, jag som trodde att jag hade flytKontaktade support som sa att vinnarna redan har blivit kontaktade. Gissar att det va flera personer som nådde 11000 poäng