Golfkillen
Medlem
Hur lyckades du med det? Känns som att man inte klarar det med vanlig reaktionsförmåga...
Hur lyckades du med det? Känns som att man inte klarar det med vanlig reaktionsförmåga...
Jodå! Det resultatet gavs inte på ett fåtal försök direkt, suttit i över 2 timmar för det resultatet.Hur lyckades du med det? Känns som att man inte klarar det med vanlig reaktionsförmåga...
Jag lyckas bara få 1040-1050 som max per bild. Men har bara suttit typ 20 minuterJodå! Det resultatet gavs inte på ett fåtal försök direkt, suttit i över 2 timmar för det resultatet.
Första 3-4 frågorna är spam klickande av ren gissning och resten försöker man bara att klicka så snabbt som möjlig.
Sitter man det dessutom på en PC med en mus så är det lättare.![]()
10690 poäng efter måååånga försök och en massa tur - men ingen som kontaktat migNågon som vet om vinnarna har blivit kontaktade? Nyfiken på vilken poäng som krävdes.
Fick 11000 poäng och har inte blivit kontaktadNågon som vet om vinnarna har blivit kontaktade? Nyfiken på vilken poäng som krävdes.
Sjukt, bra jobbat! Kommer väl någon mail strax, hur fick du så hög poäng?Fick 11000 poäng och har inte blivit kontaktad
Svarade korrekt snabbt?Sjukt, bra jobbat! Kommer väl någon mail strax, hur fick du så hög poäng?
Haha. Ja det stämmer. Räknade ut vart alla svar var eftersom det alltid va samma alternativ. Kan inte säga på rak arm just nu men har för mig att det var störst sannolikhet att alternativ 1 eller 2 va rätt och minst chans för alternativ 4. Sen använde jag mig av den informationen och hade lite tur. Klickade på direkten på det alternativet som hade störst sannolikhet att komma uppSvarade korrekt snabbt?