fcx
Medlem
Sista raden ombord?
Sista raden ombord?
Compete? Tänker de köra livebudgivning om sista raden eller??
Det hade varit episkt.Compete? Tänker de köra livebudgivning om sista raden eller??
Eller pilot, FO coh 4 x CC. Slumpmässiga EB-medlemmar får ta lite mer aktiv roll.Sista raden ombord?
Tror det helt enkelt är för att man formellt behöver ett sådant med sig för att resa inom EU. (Ja, jag vet att nationellt id-kort räcker, men försök att förklara det för gemene man så att de inte kommer till incheckning/bosrsing med skatteverkets idkort eller liknande)…Jag har hängt upp mig lite på detaljen att man måste ha pass för att vara med på resan
Det var min tanke först, att det skulle funka som en sorts idiotfilter. Men sedan insåg jag att SAS ju faktiskt både flyger och säljer hotell i stor omfattning dagligen, där man inte gör detta. Lägg sedan till allt käbbel kring GDPR med att samla in och lagra passdata så blir det mer svårbegripligt.Tror det helt enkelt är för att man formellt behöver ett sådant med sig för att resa inom EU. (Ja, jag vet att nationellt id-kort räcker, men försök att förklara det för gemene man så att de inte kommer till incheckning/bosrsing med skatteverkets idkort eller liknande)…
Även hos mig står det waitlist i appen, men även "pending approval" ovanför så det känns inte riktigt som att det är en "waitlist".Nu står jag som waitlist, någon här som har blivit erbjuden resa?
Jag har fått confirmed och ska svara senast 13 imorn. Men lite osäker på värdet i och med dubblingen från 30000 till 60000 poäng.Nu står jag som waitlist, någon här som har blivit erbjuden resa?