Den stora tråden för diverse inbjudningar.

Om det finns invite till någon av scooter-bolagen i Sthlm, Voi, Lime, Tier och allt vad de heter, så tar jag gärna!

Edit: Tack, har fått till Tier och Voi.

Hur var det nu... kunde man bli inbjuden till Marriott och vad är isf. vitsen? Vad får värvaren/mottagaren?

Och om det går så tar jag gärna en inbjudan.

Det går utmärkt att bli inbjuden till Marriott, både värvad och värvare får 2000 poäng extra / stay för upp till 5 stays.

Vet inte om du fått inbjudan än, men PM verkar vara lite ur funktion? (unexpected error)

aldrighemma skrev:Det går utmärkt att bli inbjuden till Marriott, både värvad och värvare får 2000 poäng extra / stay för upp till 5 stays.Vet inte om du fått inbjudan än, men PM verkar vara lite ur funktion? (unexpected error)Klicka för att utvidga...
Tack för info.

Inga inbjudningar än. Tar din när den dyker upp.

palmen skrev:Problemet är att min meny inte ser ut så i appen.Klicka för att utvidga...
Jag kan ju tyvärr inte kolla själv, då måste jag ha registrerat mig.

Ett annat försök från en annan grab hjälpsida (Pax Refer Friend | Grab PH)

It’s so easy for you to share!

Step 1

Launch your Grab App and click on FREE RIDE

Step 2

Enter your personalised referral code* (this can only be set once)

Step 3

SHARE and send to your friend via your preferred social network and social media apps.

t90tho skrev:Jag kan ju tyvärr inte kolla själv, då måste jag ha registrerat mig.Ett annat försök från en annan grab hjälpsida (Pax Refer Friend | Grab PH)It’s so easy for you to share!Step 1Launch your Grab App and click onFREE RIDEStep 2Enter your personalised referral code* (this can only be set once)Step 3SHAREand send to your friend via your preferred social network and social media apps.Klicka för att utvidga...
Som @palmen säger, samma sak när jag försöker på detta sätt. Hittar inget om Free ride.

Jag har fått en kod, tack @Abbs. Tyvärr fungerar den inte för mig, varken från Sverige eller VPNat till Singapore.

Felmeddelandet indikerar inte att det är ett problem med själva koden.

Jag misstänker att det är någonting kring land som spökar både här och i att hitta en kod.

- var du befinner dig

- land på telefonnummer

-...

Tack för allt felsökande.

Back