"i" klubben är bättre svenska.Välkommen till Klubben!
"i" klubben är bättre svenska.Välkommen till Klubben!
120 flyg som diamond i SAS-flyg, och enda recognition var med en low cost biljett med Brussels Airlines som Star Alliance guld mitt i flighten vilket förvånade mig en aning, kanske borde sluta flyga ARN-GOT så ofta...Enklare när inte ca 30 andra personer är diamond på flyget.
Jag har exakt samma erfarenhet, men i mitt fall var det dessutom negativ recognition med spydiga kommentarer av en steward som hade en dålig dag, eller så drevs han av jantelagen. Har också varit EBD sedan start.Jag har varit Diamond sedan dom införde nivån.
Recognition har hänt en gång på gissningsvis 500 flyg
Jag har varit Diamond sedan dom införde nivån.
Recognition har hänt en gång på gissningsvis 500 flyg
Skandinavien <3Jag har exakt samma erfarenhet, men i mitt fall var det dessutom negativ recognition med spydiga kommentarer av en steward som hade en dålig dag, eller så drevs han av jantelagen. Har också varit EBD sedan start.
Det är bara att gratulera dom som faktiskt får en positiv klapp på axeln för att vara en viktig kund ! Det verkar inte vara så vanligt.
Orättvist. 90 k på 7 flighter. Själv får jag 90 k på 36 i ecoDå var man klar för denna kvalperiod. Bryt 31 mars så drygt 2 mån tillgodo.
Visa bifogad bild 105801
Osäker på hur det blir nästa kvalperiod. Kanske räcker med EBG då eftersom jag knappt flyger något nu för tiden.