Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Delayed

Medlem
Sitter på sista plusraden vid nödutgång. Beställer en Ringi och inget mer. Får frågan om jag ska betala kontant eller med kort.
Hade jag haft ett rent SAS-diamantkort utan kreditkortskoppling hade jag gett honom det för att se om det gick upp ett Liljeholmens. Men då hade säkert tomten dragit poäng av dig. :eek:
 

Berglund

Medlem
Men då hade säkert tomten dragit poäng av dig. :eek:
Jag tror inte att det går att betala med poäng ombord ”just nu”. De har hållit på och tjatat om detta i diverse utrop under stora delar av 2019 och det står något om det på en av menysidorna i ombordtidningen, att de håller på att byta betalsystem och att det därför inte går att betala med poäng ombord - ”just nu”. Därför tror jag att man är säker ur i varje fall det hänseendet - ”just nu”.
 
Bra tajming. Brukar ha större marginal men i år landar jag på kanske 94000isch
 

Attachments

  • FAF87882-1CFA-4F56-B3DE-C5ABF76CE68C.jpeg
    FAF87882-1CFA-4F56-B3DE-C5ABF76CE68C.jpeg
    50,4 KB · Visningar: 407

Once56

Medlem
Herr Once56 sitter på SK903 till New York just nu. Fick ett sms där han berättade att purser kom och hälsade honom välkommen ombord: ”trevligt att ha en Diamond ombord”. Tyvärr är han bara Guld, men jag som har gjort bokningen(bonusresa) är Diamond. Tänk att det blir fel när det ska bli rätt . Good effort though!
 
FDF1DE7A-D28D-4C22-92DE-141CDF1C6385.jpeg Så då är man Diamond för första gången, dessutom i god tid innan 31 maj!

Blev Diamond i torsdags och idag lördag fick jag min första Diamond-recognition, sitter just nu på SK925 till IAD och pursern kom fram och hälsade mig välkommen ombord, använde mitt förnamn och tackade för att jag är en frekvent passagerare på SAS, trevligt!
 

TjrsTapis

Medlem
Visa bifogad bild 105514 Så då är man Diamond för första gången, dessutom i god tid innan 31 maj!

Blev Diamond i torsdags och idag lördag fick jag min första Diamond-recognition, sitter just nu på SK925 till IAD och pursern kom fram och hälsade mig välkommen ombord, använde mitt förnamn och tackade för att jag är en frekvent passagerare på SAS, trevligt!

120 flyg som diamond i SAS-flyg, och enda recognition var med en low cost biljett med Brussels Airlines som Star Alliance guld mitt i flighten vilket förvånade mig en aning :D, kanske borde sluta flyga ARN-GOT så ofta...Enklare när inte ca 30 andra personer är diamond på flyget.
 
Toppen