adhoc76
Medlem
Får frågan om jag ska betala kontant eller med kort...
Vad svarade du och vad blev svaret på svaret?
Får frågan om jag ska betala kontant eller med kort...
Men vänta nu... Om man multiplicerar två negativa tal så blir resultatet positivt.Dagens bästa Diamond recognition på CPH-ARN.
Sitter på sista plusraden vid nödutgång. Beställer en Ringi och inget mer. Får frågan om jag ska betala kontant eller med kort... Ridå...
Blev lite förvånas så frågade vad han sa. När han upprepade sa jag bara att jag satt i plus och han började titta på skylten som satt på C sätet på min 3a och konstaterade att jag satt i plus.Vad svarade du och vad blev svaret på svaret?
Fick du inte en ursäkt?Blev lite förvånas så frågade vad han sa. När han upprepade sa jag bara att jag satt i plus och han började titta på skylten som satt på C sätet på min 3a och konstaterade att jag satt i plus.
Nej, han mumlade något på danska som jag inte uppfattade och började sen servera i GO.Fick du inte en ursäkt?
Nej, han mumlade något på danska som jag inte uppfattade och började sen servera i GO.
Plötsligt änder det! Diamond recognition och en kort trevlig pratstund med purser före takeoff på SK946 *I business*. Det är inte många gånger sedan diamond infördes som det har hänt mig annat än i Go (borträknat sas Ireland som var riktigt konsekventa med det första månaderna).
Fick just en enkät från SAS enligt nedan. Fler som fått? Charmoffensiv på gång?
What is personal recognition to you – and how do we perform?
You are one of our most frequent travelers and we strive to make you feel appreciated and recognized for your loyalty to SAS.
Your thoughts are important to us. We would be very grateful if you could answer this short survey to give us a deeper insight into how you perceive personal recognition onboard SAS flights.