Kris
Medlem
Blev det någon smoothie?Flög go hem från CPH i fredags och personalen hade stenkoll på att jag hade EBD och att ingen som satt runt mig reste med mig. Jag blev faktiskt lite imponerad av det för det hade jag inte förväntat mig.
Blev det någon smoothie?Flög go hem från CPH i fredags och personalen hade stenkoll på att jag hade EBD och att ingen som satt runt mig reste med mig. Jag blev faktiskt lite imponerad av det för det hade jag inte förväntat mig.
Näe, jag ville bara ha en Fanta. Fick dock nöja mig med en Sprite.Blev det någon smoothie?
Du skulle tagit smoothien o vaskat den bara för attNäe, jag ville bara ha en Fanta. Fick dock nöja mig med en Sprite.
Hur visste dom det? Dom kanske visste att du var ensam i din bokning, men det betyder ju inte att du reser ensamoch att ingen som satt runt mig reste med mig
Dags för en "Hur många Fanta lastas på en typisk skandinavisk flight" ?Näe, jag ville bara ha en Fanta. Fick dock nöja mig med en Sprite.
Det är ju inte så ofta man reser ensam med SAS...Hur visste dom det? Dom kanske visste att du var ensam i din bokning, men det betyder ju inte att du reser ensam![]()
Det är ok att vaska champagne, det gör ju kidsen. Men smoothie.. Där går gränsen!Du skulle tagit smoothien o vaskat den bara för att![]()
Näe, jag ville bara ha en Fanta. Fick dock nöja mig med en Sprite.
Fast det är ju lite taskigt mot alla EBB som sitter bakom och vill köpa smoothies...Du skulle tagit smoothien o vaskat den bara för att![]()
Det blir en kort tråd - 0.Dags för en "Hur många Fanta lastas på en typisk skandinavisk flight" ?![]()
Res dig upp o sälj till högstbjudande under tiden serveringen fortfarande pågårFast det är ju lite taskigt mot alla EBB som sitter bakom och vill köpa smoothies...![]()
Ja. Även blinda hönor missar iblandNäe, jag ville bara ha en Fanta. Fick dock nöja mig med en Sprite.