D
Deleted member 4971
Guest
Samma här, kvalificeringsår från 1 juni men inget nytt kort att ge bort än så länge...
Jag också
Samma här, kvalificeringsår från 1 juni men inget nytt kort att ge bort än så länge...
Om man köper extrapoäng - kan man sedan använda dem för att köpa basoäng i shoppen?
Dålig utväxling men som det ser ut nu så har jag ingen tid att göra en MR innan periodens slut och jag har i princip 0 poäng kvar. Jag kommer att behöva ynka 1200 baspoäng till för att nå 100 k.
Ngn som vet?
Goodie Bag: Fick just ett email från Marshall headphones att man skickat med UPS hörlurar jag beställt från den lista med "goodie bags" som erbjöds då man blivit Diamond medlem.. Till detta hör att de står att de kostar SEK 300, stämmer det att man skall betala?
Maila diamantsupporten så fixar de detta.Antar att det står såhär för er med? "Hej! Alla kort i din kvot för denna kvalificeringperiod har redan getts bort."
Yes, precis.Antar att det står såhär för er med?
"Hej!
Alla kort i din kvot för denna kvalificeringperiod har redan getts bort."
Maila diamantsupporten så fixar de detta.
Hittar inte adressen till denna någonstans.
Kommer den med välkomstpaketet (om jag nu får något sådant då jag har de kombinerade kreditkorten...)?
Finns det också ett dedikerat telefonnummer, för jag hittar bara det vanliga 727 727...?
Hittar inte adressen till denna någonstans.
Kommer den med välkomstpaketet (om jag nu får något sådant då jag har de kombinerade kreditkorten...)?
Finns det också ett dedikerat telefonnummer, för jag hittar bara det vanliga 727 727...?