g%C3%B6ran-johnson
New member
Ikväll kl 20.00 ca fick jag Diamond på appen. Ha förtröstan, SAS jobbar på övertid.
Göran Johnson skrev:...Ha förtröstan, SAS jobbar på övertid.Klicka för att utvidga...
jsn skrev:JappKlicka för att utvidga...
magost skrev:Då finns det fortfarande hopp...Men jag fattar inte hur svårt det ska va, sitter det folk och går igenom listorna manuelltKlicka för att utvidga...
Ricci skrev:Fick Diamant idag också samtidigt som poängen från den 5/4 trillade in.(Det verkar som det triggas automatiskt om det är en rörelse på EB-kontot)Klicka för att utvidga...
Alla som nu (efter 1 april) passerar 100.000 poäng/100 kvalificerade flighter uppgraderas automatiskt, allt i övrigt är manuellt/halvmanuellt.joemume skrev:Det var min känsla också, då jag blev uppgraderad så fort en kvalificerande flight kom in på kontot.Klicka för att utvidga...
fly4fun skrev:Kom upp i 100.000 poäng den 28 feb. Fortfarande bara guld. Besviken!Klicka för att utvidga...
taxvalp skrev:All förståelse för er som SAS ej hunnit uppgradera än - men ni går inte miste om något förutom att ni får vänta några dagar mer på att ge bort ett guldkort.De andra förmånerna är ju ej i hamn och efter att ha flygit som Diamond för första gången så är min erfarenhet att skillnaden är exakt noll jämfört med EBG...Klicka för att utvidga...
taxvalp skrev:All förståelse för er som SAS ej hunnit uppgradera än - men ni går inte miste om något förutom att ni får vänta några dagar mer på att ge bort ett guldkort.De andra förmånerna är ju ej i hamn och efter att ha flygit som Diamond för första gången så är min erfarenhet att skillnaden är exakt noll jämfört med EBG...Klicka för att utvidga...
HansO skrev:Några dagar ??? I dag är det 10 dagar sedan man lovade den nya statusen.Jag tycker det är pinsamt av SAS att inte leverera vad man faktiskt lovat i sina kampanjer om det nya Eurobonus.Hoppas bara att man inte börjar bli lika dålig att leverera flygresor i tid ?Klicka för att utvidga...