Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Henrico

Medlem
Jaha, då var man EBD... Ska bli intressant att se om man märker någon skillnad, frun blev glad över ett guldkort åtminstone.. :)
 
M

Monkey_Class

Guest
Robban är en av många favoriter, Calle är tämligen nybliven purser och kanon han med. Kan räkna upp Gun, Kerstin, Fredrik, Fredrik B, Frode,Tia, Carsten, Pia, Lena, Jonas, Olle, Anki, Lotti och många andra favoriter liksom många värdar/värdinnor. När det är extra bra så brukar jag skicka in positiv feedback och när jag sedan träffar dem igen så brukar de tacka för berömmet så det kommer fram till rätt person. Hade en mycket trevlig flygning från Newark i december med värmländska Gun som purser. Berömde henne och besättningen till SAS. När jag träffade henne häromdagen så tackade hon och berättade att dessa beröm går via chefen och sedan anslås de på basen.

Imponerande att Ni kommer ihåg dem. För mig är de som servitriser och bartendrar - de finns där och gör det de skall (Obs inge illa ment). Det tråkiga med mig är att jag reagerar bara när de gör något dåligt (kanske får jobba på det - för även de är ju människor)
 

NotRyan

Medlem
Imponerande att Ni kommer ihåg dem. För mig är de som servitriser och bartendrar - de finns där och gör det de skall (Obs inge illa ment). Det tråkiga med mig är att jag reagerar bara när de gör något dåligt (kanske får jobba på det - för även de är ju människor)

Här har vi det paradoxala i deras jobb. Deras huvudsakliga uppgift, att finnas där för vår säkerhet är det du tänker minst på (gudskelov för det förresten...) och deras bisyssla serverandet är det du ser och tänker på...
 

rob74

Medlem
Slår ett slag för K-G Wass..grym kille med servicekänsla utöver det vanliga
Han är en av de få som kommit fram och tilltalat mig med namn när det var dags för ombordservice.
Har inte åkt med honom på ett tag nu. Sist jag såg honom var för nåt år sedan på Bishops i Luleå, då crew hade en natt på hotellet.
 
Toppen