Timotey
Medlem
Under EventsVar ser du detta? Jag ser inget om det när jag loggar in
Under EventsVar ser du detta? Jag ser inget om det när jag loggar in
Ahh, man var tvungen att navigera uppe i menynUnder Events
Billund är svindyrt, direktflyget från Stockholm ännu dyrare.Det blir ju inte direkt billigt med en dagstur från Stockholm för eventet på Legoland![]()
Får åka via CPH på vägen dit i plus för 1600 kroor eller go 1950 kronor. Direktplanet hem 2100 i GO.Billund är svindyrt, direktflyget från Stockholm ännu dyrare.
Det ligger nästan bredvid Legoland.Får åka via CPH på vägen dit i plus för 1600 kroor eller go 1950 kronor. Direktplanet hem 2100 i GO.
Varför är det så dyrt till Billund vad finns där runt omkring? Ser ju ut att vara en flygplats mitt ute i ingenstans.
Monopolrutter både från Stockholm och Köpenhamn. Förutom Legoland finns ganska betydande industri i området. Flygplatsen har ju en enorm mängd rutter trots allt, inte så många färre än Landvetter som är dubbelt så stor sett till passagerarmängd.Får åka via CPH på vägen dit i plus för 1600 kroor eller go 1950 kronor. Direktplanet hem 2100 i GO.
Varför är det så dyrt till Billund vad finns där runt omkring? Ser ju ut att vara en flygplats mitt ute i ingenstans.