Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Flyerbandit

Medlem
Är det någon som fått utskick eller mail när återkvalificering av EBD har nåtts?

Jag blev EBD vid utrullningen och återkvalificerade för min nästa period, innevarande period nu. Har period Mars - Februari.

SAS hade kunnat göra något utskick eller liknande nu vid tre tillfällen, återkvalificering i första perioden som EBD, återkvalificering när ny period påbörjades och den senaste återkvalificeringen i innevarande period som gjordes för ett tag sedan.

Har inte fått något vid något tillfälle. Tycker det känns rätt svagt och borde vara en lätt sak att lösa.
 

mha321

Medlem
Nej, inte fått något sådant. Men det har de väl inte brukat skicka ut när man återkvalificerade som guld (eller silver för den delen) heller? Det finns väl ingen direkt anledning att göra det bara för Diamond..
 

Canadien

Medlem
Har ni fått era EBD-märkta MC/Diners än? Amex skulle komma framåt hösten har jag för mig, men MC läste jag om här att några fått med rätt prefix.
 

mha321

Medlem
Har ni fått era EBD-märkta MC/Diners än? Amex skulle komma framåt hösten har jag för mig, men MC läste jag om här att några fått med rätt prefix.
För mig dök de båda upp inom ett par dagar efter att de infört prefixet. Mc låg i lådan när jag kom hem från en resa och diners dök upp dagen efter.
 
Toppen