Senaste nytt

Den sjungande flygvärdinnan på SAS

Jodå - jag tror att det var mellan LHR-ARN i December. Då sjöng hon "When youre smiling" till allmän uppskattning på en knökfull 737.

Gun borde förtjäna någon form av uppskattning från BC för sin sång!

Varför har tillverkarna i detta hög teknologins tidevarv inte lyckats lösa bra ljud i PA systemet dock?

Last edited:
Flög med SK sjungande & flygande värdinna i dag. Mötte henne först då hon kom till gaten i Göteborg för dagens första flygning. Vi pratade lite, Jen och jag, och sedan tänkte jag - nu skall hon få se den uppskattning hon verkligen får för sin sång. Jag tog upp mobilen, klickade på Business.se appen och sökte på sjungande. Jen blev jätteglad för det hon läste, hon till och med tittade på sin arm och sa något i still med gåshud. Det var tack vare er alla här som skrivit om hur ni upplevde det hon gjort.
Jen är en fantastiskt trevlig värdinna, alltid ett smile på läpparna.. Flög ni till London ikväll så fick ni uppleva henne, flyger ni till Stockholm från London i morgon onsdag vid lunchtid så kommer ni möta jen.

Gott folk - ni gav henne tillbaka den glädje hon givit oss..

Last edited:
Jag hade äran att höra sjön sång idag när jag flög med SK126 från MMX till ARN.

Hon fick iaf applåder ombord och visste om det stog om hemma på bc.se om jag hörde rätt :)

Jag hade äran att höra sjön sång idag när jag flög med SK126 från MMX till ARN.

Hon fick iaf applåder ombord och visste om det stog om hemma på bc.se om jag hörde rätt :)

Sist jag åkte med henne så pratade vi en del. Jag berättade för henne om att hon är ett "subject" på BusinessClass och väldigt uppskattad. Hon skulle då hem och läsa..

Toppen