Senator
Moderator
Hittade du dessa på Lufthansa.com också? Det spökar iblandGoogle flights fungerar väldigt bra:
Visa bifogad bild 115639
Ovanstående är First, två personer Arlanda-Johannesburg.

Hittade du dessa på Lufthansa.com också? Det spökar iblandGoogle flights fungerar väldigt bra:
Visa bifogad bild 115639
Ovanstående är First, två personer Arlanda-Johannesburg.
Nej jag lyckas nästan aldrig hitta något på Lufthansa.com. Däremot gjorde jag ett stickprov och gick ända till sista steget för betalning på Cheapoair och det gick bra. Samma sak var det förra gången med companion erbjudandet då jag bokade med Cheapoair till Sydney. Helt omöjligt med Lufthansa, även när jag ringde. Däremot gick det bra med Cheapoair.Hittade du dessa på Lufthansa.com också? Det spökar ibland![]()
Google Flights har integration med Lufthansa.com så om det verkligen finns inventory borde det dyka upp.Nej jag lyckas nästan aldrig hitta något på Lufthansa.com. Däremot gjorde jag ett stickprov och gick ända till sista steget för betalning på Cheapoair och det gick bra. Samma sak var det förra gången med companion erbjudandet då jag bokade med Cheapoair till Sydney. Helt omöjligt med Lufthansa, även när jag ringde. Däremot gick det bra med Cheapoair.
Vill inte boka med resebyrå, men ibland kan det vara värt det. Jag vet inte hur det är med andra OTA men just Cheapoair erbjuder en rätt billig variant där man kan köpa sig fri från avbokningsavgifter etc.
Enkel? Detta är tur och retur priser.
Jag har helt gett upp Lufthansa.com. Åtminstone förra gången gick det för mig att boka lufthansas companion deal med Cheapoair, baserat på det som Google flight visade, medan det var stört omöjligt att göra detsamma med Lufthansa direkt.Google Flights har integration med Lufthansa.com så om det verkligen finns inventory borde det dyka upp.
Men Lufthansa.com är en av de största anledningar till att jag vände mig till AMEX Travel och bad om att flytta allt till demAlldeles för mycket tid gick åt käbblet med Lufthansa.com
![]()
Lyckades boka en resa till Singapore med First (Swiss) och sedan Business (Singapore airlines) hem. Vet någon vad som gäller med EuroBonus-poängintjäning? Vad jag kan läsa så skulle det innebära 1250 poäng vilket känns väldigt lågt..