Senaste nytt

De två världarna av BA Customer Service

henrik l

Medlem
Det där med tjusningen med att flyga F, verkar stora delar av ena halvan av mänskligheten inte riktigt uppskatta. Jag vet. Troligen kommer min 2-4-1 med BA att brinna inne. En halvan av den vuxna delen av hushållet gnisslar tänder över en utebliven F med BA, medan andra halvan inte har sett det som ett problem, utan tycker mest att de är synd att en potentiell resa till NY brinner inne.
 

JensE

Medlem
Concorde: Hur tidigt innan kan man boka Cabana och Spa? Min bättre hälft utbrast direkt "får man bara 15 minuters behandling", och det är efter att hon blir bjuden till NYC i F, vad ska man göra... :)

Har bara åkt en gång och då kunde jag boka Cabana direkt. (var vid tillfället 2-3 månader innan resa)
För att boka Spa så kunde dom inte göra det längre ut än 4 veckor innan avresa.
 

MarcusC

Medlem
Det där med tjusningen med att flyga F, verkar stora delar av ena halvan av mänskligheten inte riktigt uppskatta. Jag vet. Troligen kommer min 2-4-1 med BA att brinna inne. En halvan av den vuxna delen av hushållet gnisslar tänder över en utebliven F med BA, medan andra halvan inte har sett det som ett problem, utan tycker mest att de är synd att en potentiell resa till NY brinner inne.

Känner igen det där, miles & upgrades uppskattas inte av alla.....Håller dock på att träna treåringen hemma ;)
 

Kricka

Medlem
Har övat med min 10-åring i flera år så nu, inför sportlovsresan med BA, utbrister
hon med glädje: då får vi ju till den fina BA-loungen !
 
Toppen