Senaste nytt

De første bildene av EuroBonus Diamond velkomstpakke

Jacob

Medlem
Den 1.april var det premiere på det nye medlemsnivået i SAS´ bonusprogram - Diamond. Dette er tilgjengelig for dem som har opptjent 100.000 basispoeng eller gjennomført 100 flyvninger med SAS i løpet av sin kvalifiseringsperiode. I en polstret konvolutt i en matchende svart farge, akkurat som på selve kortet, ankom den nye velkomstpakken min postkasse.…

Etter at SAS landserte Diamond som deres nye flaggskip nivå i Eurobonus gikk jeg utifra at fordelene var på par med Miles and More sitt program. Om ikke like, forholdsvis like. Dette har vist seg å være helt feil. Ikke bare har SAS ignorert sine best kunder men de har vist at deres forståelse av kundens behov og hvordan man skal beholde sine beste kunde er ikke eksisterende. Det store løftet kom fakisk i sølv klassen.
Hvorfor skal man som Eurobonus medlem som inntjener så mye penger til SAS bli i SAS når fordelene i Miles and More på "sølv nivå" er langt bedre enn SAS sin Diamond.
Jeg vil etter all formodning tjene meg opp til Diamond men lurer på hvorfor jeg gidder å registrere poengene hos SAS.
Til info, så har Agean Gold, som er i Star Alliance, samme fordelene som Diamond (stortsett) men der trenger man kun 16 000 poeng! Er det ikke bedre å være medlem der og få de samme fordelene som i SAS der man trenger 100 000?!

Toppen