Remington Steele
Medlem
Ingen info om det, men jag gissar på att det blir en stor, sammanhållen.40 platser i affärsklass. Blir det en stor och en liten kabin som på A340 eller en sammanhållen kabin med samtliga 40 platser?
Ingen info om det, men jag gissar på att det blir en stor, sammanhållen.40 platser i affärsklass. Blir det en stor och en liten kabin som på A340 eller en sammanhållen kabin med samtliga 40 platser?
Ingen info om det, men jag gissar på att det blir en stor, sammanhållen.
Tack! Vet du hur Plus blir? 32 platser - blir det 2-4-2 x 4?Seatmapen viser at det blir som på A340 i dag.
Svarar mig själv.Tack! Vet du hur Plus blir? 32 platser - blir det 2-4-2 x 4?
40 platser i affärsklass. Blir det en stor och en liten kabin som på A340 eller en sammanhållen kabin med samtliga 40 platser?
Får Köpenhamn alla A350? : (En dryg vecka senare tycks det vara Pekings tur. Jag hittar 350 insatt på SK995 från 7 februari.
Edit: 350 tycks alltså först sättas in på de två linjer som under hösten och tidig vinter kommer att trafikeras av 330E (en som redan finns i CPH + den nylevererade).
Den stora 340-loopen är med andra ord oförändrad så här i början. Det ska bli intressant att se var de två CPH-baserade 330E kommer att placeras...