Jag är där 30/9-2/10 och kan självfallet springa förbi, om inte matado redan löst det åt dig?
N nota bene Medlem 20 September 2016 #11 Jag är där 30/9-2/10 och kan självfallet springa förbi, om inte matado redan löst det åt dig?
A ahh Medlem 20 September 2016 #12 matado skrev: Flyger från HK imorgon kväll, något jag kan hjälpa till med? Klicka för att utvidga... Har skickat PM!
matado skrev: Flyger från HK imorgon kväll, något jag kan hjälpa till med? Klicka för att utvidga... Har skickat PM!
Brandten Medlem 20 September 2016 #13 Vi är ju ett stort gäng som ska dit 3/12 men det kanske är lite för länge att vänta....
A ahh Medlem 20 September 2016 #14 anjak skrev: Så är väl rutinen för samtliga SAS linjer att kvarglömt bagage lämnas på ankomstflygplatsen. Klicka för att utvidga... Jo, man lär sig av sina misstag.. Felet jag gjorde var att lita på guldsupportens första besked lite för mkt..
anjak skrev: Så är väl rutinen för samtliga SAS linjer att kvarglömt bagage lämnas på ankomstflygplatsen. Klicka för att utvidga... Jo, man lär sig av sina misstag.. Felet jag gjorde var att lita på guldsupportens första besked lite för mkt..
A ahh Medlem 3 Oktober 2016 #15 Kort uppdatering; @nota bene löste situationen genom ett besök på hittegods i Hongkong. Tack till alla som engagerat sig och sörskilt till nota bene! Businessclass at its best!
Kort uppdatering; @nota bene löste situationen genom ett besök på hittegods i Hongkong. Tack till alla som engagerat sig och sörskilt till nota bene! Businessclass at its best!