Senaste nytt

Dagens i-lands/tjejproblem

Sofia

Medlem
Ta av örhängena under tiden du använder lurarna ? Finns inga genvägar till det perfekta ljudet/tystnad!
Nu kör ju inte jag diamanter som vega men det blir ett himla meck att skruva ur och sen skruva tillbaka mina örhängen. Särskilt när man njutit av dryckerna som erbjuds ;)
 

jlo

Medlem
QC15 (eller motsvarande) är ett måste på longhaul. Man är helt enkelt mer utvilad när man kommer fram. Jag har faktiskt passet och en penna i fodralet om jag reser, speciellt till ett land som har inreseformulär att fylla i. Man får även plats med lite pengar om man nu vill det, inte i hörlurarna men nära! :)
 

Ulla

Medlem
Har du tittat på Bose QC20 (in-ear lurar)?
Funderar på att byta ut/komplettera till mina QC15.

Gillar skarpt mina lurar till min Samsung S4 telefon som är en in-ear lur de har dessutom en tjockare sladd som gör att den inte blir så trasslig.
Sen har jag ett par a-Jays One med platt sladd som absolut inte trasslar. Även de här oxå en in-ear modell. Dessutom har de bra ljud.
Tycker att de reducerar ljudet runt omkring bra men att man ändå hör vad som försigår runtomkring. Det gäller bara att hitta rätt storlek på den plugg man stoppar in i örat - annars så sitter de inte så bra ;) Å med den här typen av hörlurar behöver man inte ta av sig sina diamanter!!! :)
 

ACervin

Medlem
Plupparna till Bose in ear lurar är dom absolut bästa. Sitter som gjutna utan att trilla ut. Något som både dottern och jag hade problem med tidigare. Men efter byte till Bose är vi helnöjda. Kommer i tre storlekar. Mångårig användare av den icke brusreducerande varianten.
 
Toppen