Senaste nytt

Dagens fel (från flygbolag, hotell, hyrbilsfirma osv)

Namnlöst.png


Undrar hur många tiopoängare de får på den...
 
Meddelande på Hantera bokning på Finnairs svensk webbsida.

Screenshot20160601 01 AY.png


Delar av meddelandet är på spanska. Kan det vara fel inställning av språks-/landskod? (SE för Sverige, ES för Spanien)
Finnair skrev:
Tack. Din bokning har uppdaterats.

TILLÅTNA BAGAGEMÄNGDER: (mera information)
Tillåten mängd kostnadsfritt bagage per resenär.

Tenga en cuenta que, al abonar las piezas de equipaje adicionales, la franquicia inicial que consta en el billete electrónico no cambia. Se le proporcionará un recibo con los datos del pago y podrá consultar la información del equipaje adicional en el sistema de facturación.
 
Park Inn i Köpenhamn har tydligen stängt ner sitt Youtube konto utan att meddela IT. Tragiskt :)
upload_2016-6-2_11-0-44.png
 

Attachments

  • upload_2016-6-2_11-0-7.png
    upload_2016-6-2_11-0-7.png
    426,7 KB · Visningar: 188
Fick en enkät från SAS. Lite oklart vad de är som de vill att jag ska svara på:

sasenkat.jpg

Edit: De vill dessutom veta om jag blivit uppgraderad eller inte. Det finns inget alternativ som heter "Vet ej" eftersom jag ännu inte fått besked om det. Flighten går på söndag...
Jag får väl kryssa i ja och hoppas på det bästa.
 
Last edited:
Fick en enkät från SAS. Lite oklart vad de är som de vill att jag ska svara på:

Visa bifogad bild 54284

Edit: De vill dessutom veta om jag blivit uppgraderad eller inte. Det finns inget alternativ som heter "Vet ej" eftersom jag ännu inte fått besked om det. Flighten går på söndag...
Jag får väl kryssa i ja och hoppas på det bästa.
+1
Har aldrig använt SAS Upgrade...
 
Fick en enkät från SAS. Lite oklart vad de är som de vill att jag ska svara på:

Visa bifogad bild 54284

Edit: De vill dessutom veta om jag blivit uppgraderad eller inte. Det finns inget alternativ som heter "Vet ej" eftersom jag ännu inte fått besked om det. Flighten går på söndag...
Jag får väl kryssa i ja och hoppas på det bästa.

Fick denna också.
Fel på samtliga skandinaviska språk i undersökningen (de har klistrat in samma text två gånger på danska, norska och svenska). Man får ta den på engelska för att förstå vad de menar :)

Is it correct that you have used the SAS Upgrade tool on the SAS website for a recent SAS flight?

DK
SASUpgradeDK.png


NO
SASUpgradeNO.png


EN
SASUpgradeEN.png
 
Hiltons arrival requests har aldrig fungerat för mig de få gånger jag har försökt. Den här gången verkar det dock falera redan från start. Eller så blir det bingo eftersom det inte verkar kosta något. Jag kanske lägger in en beställning och ser hur det går :)
hiltonrequestarrival.jpeg
 
Toppen