Senaste nytt

Dagens bild

Funderade på en spontan tur med Jr i morse, men blev avskräckt av strejken. Blev en tur till grillen istället :)

20220212_135601.jpg

Insåg att sist jag passerade cph var faktiskt 10 mars 2020 på väg hem från Los Angeles. Sedan blev det tvärstopp. Och när det kom igång igen har det antingen varit byten på andra ställen planerat, eller så har flyget från cph blivit inställt precis innan boarding i Stockholm och onroutning blivit via något annat.

Det firas med att pre-departure drinken är tillbaka!
349302f91236cb625ffe4cba75da24f3.jpg

Trevligt! :) Måste erkänna att jag inte riktigt fattat varför den togs bort? o_O
För din säkerhet!

Rent krasst handlade det nog i det fallet om att man ville att folk skulle behålla masken på, särskilt som ofta inte ventilationen är helt igång under boarding, och att man inte ville ha mer folk än nödvändigt rörandes i gången.

Det är en gissning men den känns inte orimlig tycker jag.

För din säkerhet!

Rent krasst handlade det nog i det fallet om att man ville att folk skulle behålla masken på, särskilt som ofta inte ventilationen är helt igång under boarding, och att man inte ville ha mer folk än nödvändigt rörandes i gången.

Det är en gissning men den känns inte orimlig tycker jag.
Ja, du har säkert rätt. Mer att jag, i SAS fall, misstänker ”enhancement” så fort det finns ngt annat att skylla på. Var menyerna tillbaka?

Toppen