Fina Fruängen, delvis uppväxt där och en avfart söderut på andra sidan motorvägen
Pre-covid ja, men när man nu måste visa upp papper i incheckningen och sen hinna med en säkerhetskontroll hade även jag kunnat köa under rusningstid.Aldrig förstått mig på att köa till en stängd incheckning... planet går på utsatt tid och plats har du redan valt...
Visa bifogad bild 124291
Trodde först att de köade till incheckning efter att den stängt!Aldrig förstått mig på att köa till en stängd incheckning... planet går på utsatt tid och plats har du redan valt...
Visa bifogad bild 124291
Klart man står där och köar så att man kan maximera loungetiden… fast kanske bara om det är på LAX, AKL eller liknande ställen…Aldrig förstått mig på att köa till en stängd incheckning... planet går på utsatt tid och plats har du redan valt...
Visa bifogad bild 124291
Inget fel på SAS Loungen GOT, ehm jag menar Vinga loungen med Priority PassKlart man står där och köar så att man kan maximera loungetiden… fast kanske bara om det är på LAX, AKL eller liknande ställen…
Började utfodra rådjuren för en månad sedan. Nu har det varit -15 till -20 i över två veckor. De kommer så fort de hör ljudet av viltfodret, sen stannar de kvar och då kommer andra växlande. Har en kamera som filmar allt dygnet runt, känns bra de får mat och energi. Känner igen flera från år till år. Nu en ny order på över 2,000 kr till rådjuren för 2 månader i taget och även till alla dessa fåglar runt huset.
Visa bifogad bild 124239
Pre-covid ja, men när man nu måste visa upp papper i incheckningen och sen hinna med en säkerhetskontroll hade även jag kunnat köa under rusningstid.
De två som inte kom med - reaktion likt denna resenär?:Skall faktiskt ge dig lite rätt i detta. För fan vad dålig koll har på sina papper. Tog en faslig tid att kontrollera och många som sprang iväg i "panik" för att fixa nått.
2 pax kom inte med pga. pappren inte löste sig.
Det bästa med SAS-loungen är att om man lyckas ta sig in där så slipper man trängas med andra...Inget fel på SAS Loungen GOT, ehm jag menar Vinga loungen med Priority Pass![]()