Många laddade möten alltså? Man kan ju anta att det var spänning på hög nivå...
G Golfkillen Medlem 20 Juli 2021 #4 661 Taggen skrev: Många laddade möten alltså? Klicka för att utvidga... Man kan ju anta att det var spänning på hög nivå...
Taggen skrev: Många laddade möten alltså? Klicka för att utvidga... Man kan ju anta att det var spänning på hög nivå...
FilipJ Medlem 21 Juli 2021 #4 662 Hur tar man sig från det Dalsland till Östersund med omvägen över Landvetter endast med kollektivtrafik? Jo, det börjar i alla fall såhär.
Hur tar man sig från det Dalsland till Östersund med omvägen över Landvetter endast med kollektivtrafik? Jo, det börjar i alla fall såhär.
Per N Medlem 21 Juli 2021 #4 666 Säkert många Hilton allierade som känner igen sig från denna vy. En Negroni i Portomaso (Malta). Jag håller mig till Marriott och bor på Westin några stenkast bort.
Säkert många Hilton allierade som känner igen sig från denna vy. En Negroni i Portomaso (Malta). Jag håller mig till Marriott och bor på Westin några stenkast bort.
Cristoffer Cedergren Medlem 21 Juli 2021 #4 667 Muddusfallet, Muddus nationalpark, Porjus. 9 grader och lätt regn.
chazzie Medlem 21 Juli 2021 #4 669 Cristoffer Cedergren skrev: Muddusfallet, Muddus nationalpark, Porjus. 9 grader och lätt regn. Klicka för att utvidga... Gravt avundsjuk! Försökte mig på Muddus ifjol men en oläglig storm sabbade upplevelsen Hur var nationalparken tycker du?
Cristoffer Cedergren skrev: Muddusfallet, Muddus nationalpark, Porjus. 9 grader och lätt regn. Klicka för att utvidga... Gravt avundsjuk! Försökte mig på Muddus ifjol men en oläglig storm sabbade upplevelsen Hur var nationalparken tycker du?