Ser schysst ut! Och Snälltåget verkar vara just det... statens alternativ tillåter inte egen dryck med alkohol i...chazzie skrev:Med det där dryckeskonceptet känner jag att tåg kan vara något även för migKlicka för att utvidga...
Ja det torde vara det enda alternativet då snälltåget inte tillåter att dryck med alkohol i tas med från bistron/restaurangen till den egna sittplatsen.pswe skrev:Ser schysst ut! Och Snälltåget verkar vara just det... statens alternativ tillåter inte egen dryck med alkohol i...Klicka för att utvidga...
Hann ni besöka FCL? I så fall, serverades det något? Överväger att boka en poängresa i first under november.richard87 skrev:Visa bifogad bild 114790LH kör Pommery Louise i F istället för LPGS. Necessär från Rimowa, trodde det var slut med det...Klicka för att utvidga...
Per N skrev:Hann ni besöka FCL? I så fall, serverades det något? Överväger att boka en poängresa i first under november.Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Nu stänger jag för vintern! Ses i maj!Jäkla jobb!Klicka för att utvidga...
Valley skrev:Du kör väl uppvärmtKlicka för att utvidga...
Senator skrev:Ja men att hålla 28C resten av året vet jag ejKlicka för att utvidga...
På Etihad A380 så fanns det hårtork //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.pngBörnen skrev:Yes, hårtork har jag aldrig erbjudits på SAS, eller något flygbolag faktisktKlicka för att utvidga...
BC är inte inställtMattias Holmén skrev:Här kommer lite uppmuntrande tankar inför en höst och vinter med social distans och icke-befintligt resande.Klicka för att utvidga...
Det var länge sedan plånboken mådde såhär bra också!Mattias Holmén skrev:Här kommer lite uppmuntrande tankar inför en höst och vinter med social distans och icke-befintligt resande.Klicka för att utvidga...
Johans00 skrev:Det var länge sedan plånboken mådde såhär bra också!Klicka för att utvidga...