Var själv på Örum 119 lör-sön och åt den kända pizzan på blå spaden. Hyffsat nära.Ricci skrev:Brösarp Gästis berömda äggakaga.Visa bifogad bild 114412Klicka för att utvidga...
Ja utbudet påminner om SAS utbud, eller snarare något bättre...Börnen skrev:Inredningen på Lapland Lodge i Arvidsjaur hjälper lite mot flygabstinensKlicka för att utvidga...
Delayed skrev:Ja utbudet påminner om SAS utbud, eller snarare något bättre...Klicka för att utvidga...
Riktigt snygg!Börnen skrev:Superiorrum på Scandic Ferrum innebär inte bara ett lite större rum....Visa bifogad bild 114576Klicka för att utvidga...
Grymt. Posta gärna känslorna i Michelintråden.Per N skrev:Vissa luncher är trevligare än andraVisa bifogad bild 114597Klicka för att utvidga...
Återkommer imorgon med bilderAgö skrev:Grymt. Posta gärna känslorna iMichelintråden.Klicka för att utvidga...
Du missade väll inte minnesmonument för de stupade vid Ådalen 31? (Lunde)011430121 skrev:Lunde Ångermanland för er som inte är beresta så ligger det vid Sandöbrons södra landfäste.https://sv.m.wikipedia.org/wiki/SandöbronUnder eftermiddagen bir det besök vid bron, det har invigts en minnes tavla över de som omkom när bron rasade vid bygget, samma dag som Hitler gick in i PolenTittar man noga så ser man Ångermanälven i mitten av bilden.Denna resa ersätter planerade och avbokade resor till Singapore, Bangkok, Tokyo, Barcelona, New York, HawaiiDe som får besök av mig säger att det enda positiva med pandemin, är att du kommer på besök, min blyghet gör att jag aldrig skulle skriva det.Visa bifogad bild 113818Klicka för att utvidga...
Nej.Mattias Holmén skrev:Du missade väll inte minnesmonument för de stupade vid Ådalen 31? (Lunde)Ådalen-Monumentet - Sök på GoogleKlicka för att utvidga...