Senaste nytt

Dagens bild

Fredde_G

Medlem
......å sen en fotbollsmatch på Hard Rock Stadium :D
3DFB408D-8A48-412E-937F-334C9F34D72B.jpeg
 
Last edited:

Senator

Moderator
Dagens bild(er) kommer från några av mötesrummen jag har varit på idag:

984450186413e9373b8a6c0096383026.jpg


Bild 1 är från 250 Greenwich som är en del av WTC. 47:e våningen och det man ser är en del av WTC Memorial.

9a388e3737f2e4131253eb97c825faa2.jpg


Bild 2 kommer från andra sidan av Battery Park och ett mötesrum där.

Efter alla år som turist har det var riktigt kul att få ”jobba här”. Nu springer jag mellan världskända byggnader på möten
 

Flying Finn

Medlem
Det var äntligen dags att hämta min första egna Volvo. Har nu kört med Volvo (flera olika V40, V60, S90 och V90) i nästan två år som minileasing från Hertz, så det blev dags att beställa en egen S60 på hösten. Som tur nog lyckades inte en viss katastrofal, betydande individ fördärva priset på den nya Volvomodellen med sitt oförstånd för dagens import och export.

Det blev inte Du gamla, du fria som första låt med Bowers & Wilkins - beklagar. :D

SoSwedish.jpg

(Bilden är en tumnagel.)

Så svenskt*... :) Och naturligtvis komplett med de små Sverigeflaggorna på framsätena.

* = Made in USA


;)
 
Det var äntligen dags att hämta min första egna Volvo. Har nu kört med Volvo (flera olika V40, V60, S90 och V90) i nästan två år som minileasing från Hertz, så det blev dags att beställa en egen S60 på hösten. Som tur nog lyckades inte en viss katastrofal, betydande individ fördärva priset på den nya Volvomodellen med sitt oförstånd för dagens import och export.

Det blev inte Du gamla, du fria som första låt med Bowers & Wilkins - beklagar. :D

Visa bifogad bild 106588

(Bilden är en tumnagel.)

Så svenskt*... :) Och naturligtvis komplett med de små Sverigeflaggorna på framsätena.

* = Made in USA


;)
Haha, gött med en till som uppskattar de små men betydelsefulla detaljerna hos Volvo. Har kört ca 100 mil i vår V60 CC nu.
 
Toppen