Urho Kekkonens Nationalpark, Saariselkä, Lapland, Finland
Klar över förväntan, trevliga markerade leder som gör att man kan ta en väg in och en annan ut på sin tur i den västra delen av parken, den sträcker sig ända till ryska gränsen så möjlighet för "riktig" vandring finns också, själv gillar jag över-dagen-vandring med lätt packning i form av DSLR-kamera, kaffetermos, vattenflaska och några mackor
Snubblade över denna på twitter och höll på att sätta kaffet i halsen. Jag behövde läsa om texten ett par gång innan jag insåg att det inte var något sataniskt budskap från Delta.
Klar över förväntan, trevliga markerade leder som gör att man kan ta en väg in och en annan ut på sin tur i den västra delen av parken, den sträcker sig ända till ryska gränsen så möjlighet för "riktig" vandring finns också, själv gillar jag över-dagen-vandring med lätt packning i form av DSLR-kamera, kaffetermos, vattenflaska och några mackor
Inte riktigt "Dagens bid" utan från i torsdags i Paris. Lite senare så steg temperaturen till över 42 grader. Första och enda gången det var värt att betala €15 för ett glas öl
Tjörn just nu. Sov ute på balkongen natten till idag vilket var både en mysig och behaglig upplevelse eftersom det var tropiskt (eller åtminstone mycket nära).