149@telia.com
Medlem
Inflygning över Doha med Qatar.
Spektakulär syn... Hur sjutton kan/vågar man bygga sådana hus på, vad som ser ut att vara, sandstränder?
Haha hittade den i botten på en låda så det var mest för att den var en bit SAS historia för migHerregud, vad har den där påsen varit med om![]()
Spektakulär syn... Hur sjutton kan/vågar man bygga sådana hus på, vad som ser ut att vara, sandstränder?
Har vägarna förbi nästa vecka och får utvärdera då. Från Business-delen såg man tyvärr inte mycket annat än just byggarbetsplatsen. Trodde dock First-loungen faktiskt de skulle ha något bättre än Laurent Perrier i champagneväg, men de har ju i alla fall champagne, till skillnad från utbudet vägg-i-vägg.Jag tycker det är trist att de har fått så ful utsikt för loungen är mycket elegant inredd och personalen ser till att hålla loungen helt perfekt fläckfri.
Jag tror det var Laurent Perrier.
Det finns rapport om att det finns Champagne i guld/businessclassloungen också, men dock efter ett visst klockslag: Inofficiell BC Loungehopping träff på Heathrow 2019-03-17 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor...men de har ju i alla fall champagne, till skillnad från utbudet vägg-i-vägg.
Attans! Då har jag missat det varje gång. Har frågat i baren kvällstid utan att personalen vetat att de haft champagne, utan blev visad till det vanliga mousserande. Kände inte till det där om Air Canada - har alltid slutat på att jag ätit hos SQ och sen knatat iväg till UA för den ädla dryckenDet finns rapport om att det finns Champagne i guld/businessclassloungen också, men dock efter ett visst klockslag: Inofficiell BC Loungehopping träff på Heathrow 2019-03-17 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Dom ligger ju (nästan) vägg-i-vägg med Air Canada-loungen också och där har de också Champagne (vet dock inte vilken sort).