Drar en lättnadens suck! : DFör er som varit bekymrade - nu är det åter 100% macadamia i LH Firsts nötskål
Visa bifogad bild 68696
Drar en lättnadens suck! : D
Jag har väl aldrig påstått att raderna skulle stå ut ur det kommersiella bruset och det var i SvD jag läste om vinet först och efter en googling kom jag till en kommersiell sida där raderna citerats. Vad menar du med förtäckt reklam, menar du att jag skulle ha intresse i vinet eller vad menar du? Tycker att din ton i inlägget är lite trist då jag bara ställer en enkel fråga och publicerar en bild på vinet, alla (inklusive undertecknad) på forumet kanske inte är lika kompetenta som du är vad det gäller viner från Western Cape.Haha what? Är det förtäckt reklam? Nog för att man gör utsökta viner i Western Cape, men varför skulle de raderna stå ut ur det kommersiella bruset? De bästa vinerna från området finns vanligtvis inte i den svenska regimbutiken. Men bara för att du nu har dragit i gång det så ska jag gå och köpa mig en flaska. Dock ej hos bolaget
Jag får återkoppla i ärendet @Ozz
Jag har väl aldrig påstått att raderna skulle stå ut ur det kommersiella bruset och det var i SvD jag läste om vinet först och efter en googling kom jag till en kommersiell sida där raderna citerats. Vad menar du med förtäckt reklam, menar du att jag skulle ha intresse i vinet eller vad menar du? Tycker att din ton i inlägget är lite trist då jag bara ställer en enkel fråga och publicerar en bild på vinet, alla (inklusive undertecknad) på forumet kanske inte är lika kompetenta som du är vad det gäller viner från Western Cape.