Cristoffer Cedergren
Medlem
Fällde ni nått?Hälsning från skogen och lugnet i Östergötland. Kontrast från förra veckan i Atlanta och Miami om en vecka.![]()
Fällde ni nått?Hälsning från skogen och lugnet i Östergötland. Kontrast från förra veckan i Atlanta och Miami om en vecka.![]()
Det är härligt att vara i skogen en vacker höstdag....Hälsning från skogen och lugnet i Östergötland. Kontrast från förra veckan i Atlanta och Miami om en vecka.![]()
Fällde ni nått?![]()
Tyvärr inte, nya tag imorgon!Fällde ni nått?![]()
Drack gratis Pol Roger 2006 på vinmässa idag![]()
Kvällens budget test i kväll ! Dessa två var dom två billigaste champagne flaskorna jag kunde hitta på det lokala Systembolaget !
![]()
Dessa två var dom två dyraste ! Hoppade Dom Pérignon Vintage 2006 Men jag slog även till på en Pol Roger 2006. Men den får ligga till sig lite ! Borde jag köpt Dom Pérignon Vintage 2006 med ? Någon som provat den ?
Trevlig lördags kväll på er !
Bra val om du skall dricka flaskan nu. Dom Pérignon behövs lagras några år innan den skall drickas...har provat bägge nyligen och Pol Roger 2006 är en av dom bättre som huset har gjort på länge. Ser fram emot 2008![]()
Kvällens budget test i kväll ! Dessa två var dom två billigaste champagne flaskorna jag kunde hitta på det lokala Systembolaget !
![]()
Dessa två var dom två dyraste ! Hoppade Dom Pérignon Vintage 2006 Men jag slog även till på en Pol Roger 2006. Men den får ligga till sig lite ! Borde jag köpt Dom Pérignon Vintage 2006 med ? Någon som provat den ?
Dom 2006 är inte alls lika bra som 2003 och 2004 i min mening och skulle med nöje addera en hundralapp för en flaska Krug.![]()
![]()