Hard Rock café i Hong Kong med familjen samt svågerns familj.
kaktusen Medlem 2 Mars 2016 #163 La bilden i fel tråd första gången. Lite äventyr med kidsen idag. Jag har för fan sagt åt sonen att skotermattan ska vara nedåt och inte åt sidan!!!
La bilden i fel tråd första gången. Lite äventyr med kidsen idag. Jag har för fan sagt åt sonen att skotermattan ska vara nedåt och inte åt sidan!!!
chazzie Medlem 3 Mars 2016 #164 När man ser det där landskapet blir man lite sugen att köpa hus lite utanför stan så man kan snärta ut på skotern en sväng när man känner för det
När man ser det där landskapet blir man lite sugen att köpa hus lite utanför stan så man kan snärta ut på skotern en sväng när man känner för det
Airbuspilot Medlem 6 Mars 2016 #166 Texten försvann till bilden ovan. Hong Kong här om dagen ca 3 min efter tkof 07R. Gråmulet och svalt. Mvh
Texten försvann till bilden ovan. Hong Kong här om dagen ca 3 min efter tkof 07R. Gråmulet och svalt. Mvh
doc Medlem 12 Mars 2016 #167 Jag är fortfarande rätt nöjd med benutrymmet, men tack ändå. (Favorit i repris.)