Senaste nytt

Dagens bild

Jag äger en av dessa teleskopspinnar, fåtalet bilder blir tagna i selfie mode men de flesta tar jag med min sony dsc qx10 på pinnen för att komma upp i höjd, över staket eller över huvuden på folk för att slippa 100 huvuden framför mig :D

Jag äger en av dessa teleskopspinnar, fåtalet bilder blir tagna i selfie mode men de flesta tar jag med min sony dsc qx10 på pinnen för att komma upp i höjd, över staket eller över huvuden på folk för att slippa 100 huvuden framför mig :D

Men vad är semesterfoton utan att kunna säga "man ser inte så bra för alla människor, men bakom där är den kända ....." när man visar för sina bekanta? :D

Tid til et billede uden selfie stang :D

Højhusene i Pudong
Pudong2014.jpg

Canon EOS 60D & Canon EF-S 17-85 f/4-5.6 @ 22mm, f/4, ISO 100 & 0,3s.

Och förundras över att det går att checka in 36 timmar före avgång med SAS...]
Det er sådan et du kan lave check-in på connections når check-in til den første flyvning åbner 24 timer før :)
24/36t varierer lidt de forskellige systemer i mellem, jeg mener Singapore Airlines tillader check-in op til 48 timer før.

Det er sådan et du kan lave check-in på connections når check-in til den første flyvning åbner 24 timer før :)
24/36t varierer lidt de forskellige systemer i mellem, jeg mener Singapore Airlines tillader check-in op til 48 timer før.

Den här gången var det cirka 42 timmar före avgång av den första flighten på resan (ARN-CPH-SFO) vilket var nytt tidighetsrekord för mig...

Toppen