Måste vara MD :)? Självklart :)
Johan_G Medlem 5 November 2013 #31 MarcusC skrev: Måste vara MD ? Klicka för att utvidga... Självklart
M Mr. Rice Medlem 15 November 2013 #32 Testar om det går att ladda upp bilder från iPhone och dagens mässa med Rom och whiskey i Köpenhamn Last edited: 16 November 2013
flybob Medlem 15 November 2013 #33 Mr. Rice skrev: *bilder* Testar om det går att ladda upp bilder från iPhone och dagens mässa med Rom och whiskey i Köpenhamn Klicka för att utvidga... Fungerar utmärkt. Bra rom?
Mr. Rice skrev: *bilder* Testar om det går att ladda upp bilder från iPhone och dagens mässa med Rom och whiskey i Köpenhamn Klicka för att utvidga... Fungerar utmärkt. Bra rom?
Marcus01 Medlem 15 November 2013 #35 flybob skrev: Fungerar utmärkt. Bra rom?[/QUOTE Zacapan är grymt bra! Jag har tur, min fru jobbar bland annat med det varumärket....;-) Klicka för att utvidga...
flybob skrev: Fungerar utmärkt. Bra rom?[/QUOTE Zacapan är grymt bra! Jag har tur, min fru jobbar bland annat med det varumärket....;-) Klicka för att utvidga...
Johan_G Medlem 16 December 2013 #37 Lägger upp en bild från dagens SK495 ARN-OSL, premiär för mig på KF B717
O ollek Medlem 28 Februari 2014 #38 Väcker liv i min gamla tråd med denna bild. Flög lite Lockhead C-130 Hercules tidigare idag.
Senator Moderator 28 Februari 2014 #39 Stämningsbilder från plats 1K på Cathays B77W i Förstaklass förra veckan...
jumbooze Medlem 28 Februari 2014 #40 Jag hakar på trenden om bilder, med bilder från förra veckans DiamondRun.