SeaPlanePilot
Medlem
Bonnet Blanc de Noirs ombord LH630.
Trafikinformation är svårt ibland.. Men Trafikverkets trafikinfo på vad som då är SJ X2 544 är tämligen tydlig med att tåget varit inställt köpenhamn-malmö men sedan avgått Malmö C som planerat. Det här är tyvärr en känd bugg i systemen som ger dessa effekter. Om någon nånsin kommer åtgärda dem? vem vet.. Och alla med en bokad biljett borde ha fått information om att åka Öresundståg istället. Så ja , det ser konstigt ut, men om någon faktiskt blev från åkt, jag tvivlarSchrödingers snabbtåg både avgår och är inställt!
Visa bifogad bild 154979Trafin
Vi var 4 i sällskapet. Jag fick 2 sms, ingen annan fick något alls. Troligen för att de inte har svenska mobil nummer. Ingen fick något mail (de fick sina biljetter via mail när de bokade dem, så sj hade definitivt tillgång till dem). Så jodå, om man har bokat utan svenskt telefonnummer så är det högst sannolikt att man missar tåget.Trafikinformation är svårt ibland.. Men Trafikverkets trafikinfo på vad som då är SJ X2 544 är tämligen tydlig med att tåget varit inställt köpenhamn-malmö men sedan avgått Malmö C som planerat. Det här är tyvärr en känd bugg i systemen som ger dessa effekter. Om någon nånsin kommer åtgärda dem? vem vet.. Och alla med en bokad biljett borde ha fått information om att åka Öresundståg istället. Så ja , det ser konstigt ut, men om någon faktiskt blev från åkt, jag tvivlar