Senaste nytt

Dagens bild

Trevlig liten stad Uzhgorod. Men man måste passa sig för prata ryska för högt.Visa bifogad bild 153525hotel Inturist. Vilka sovjetiska vibbar. Där skulle man ha bott. Men det gjorde man inte.

Visa bifogad bild 153524
Hur är gränsövergångarna just nu? Visserligen är det väl ut ur Ukraina som är mer tidskrävande va? Tåg och buss som blir stående vid passkontrollerna etc
Är så jävla sugen på att åka till Lviv i höst, men jag får inte för sambon :mad:

Innan julkonjaken var det på sätt och vis julafton…

IMG_4410.jpeg

50-årsjubileum på Höga Kusten Airport (också känd som Kramfors-Sollefteå Flygplats) idag. Medverkade gjorde bl.a. en mängd uppvisningsflygplan, J 35 Draken, JAS 39 Gripen och även denna stiliga DC-3 som idag körs av Flygande Veteraner och faktiskt medverkade under luftlandsättningen i Normandie 1944.

Attachments

• 20240608_144438.jpg
    20240608_144438.jpg
    {memory} MB · Visningar: 128
Jag brukar aldrig åka på arrangerade utflykter när jag reser, men idag gjorde jag ett undantag och bokade till Mekongdeltat och floden

Det var bara jag och en indisk familj med i vår minibuss, och när de frågade varifrån jag kommer ifrån
berättade jag att jag kommer från Sverige ropar båda grabbarna 14 och 10 år Ibrahimović, Malmö och bicykleta som de hade sett på Indisk TV, jag förklarade för grabbarna att vi har även ett mycket bra lag som heter AIK, det var ungjäv…… inte ett dugg intresserad av!

IMG_1622.jpeg

Last edited:
Jag brukar aldrig åka på arrangerade utflykter när jag reser, men idag gjorde jag ett undantag och bokade till Mekongdeltat och floden

Det var bara jag och en indisk familj med i vår minibuss, och när defrågade varifrån jag kommer
berättade jag att jag kommer från Sverige ropar båda grabbarna 14 och 10 år Ibrahimović, Malmö och bicykleta som de hade sett på Indisk TV, jag förklarade för grabbarna att vi har även ett mycket bra lag som heter AIK, det var ungjäv…… inte ett dugg intresserad av!

Visa bifogad bild 153762
Bra lag är väl och ta i men ett lag iaf.

Toppen