Senaste nytt

Dagens bild

intuition

Medlem
IMG20230823071504.jpg
SJ tillbaka med rutten Malmö-Göteborg har man sett i flera annonser. Och nu skulle jag till Gbg och tittade på biljetter och tyckte nog att de dessutom erbjöd X2000 på vissa avgångar.
Nu blev det en annan lösning för mig. Och det dök upp en SJ3000 i alla fall så Atte...
 

KNA

Medlem
Tror jag blev uppgraderad på ett nästan fullt flyg igår , hamnade på rad 10 och fick bara det på bilden, har de slutat med "mat" ? , frågade om 2 Mikkeler men fick bara en ... min kollega som hamnade längst bak i economy fick sin väska före mig ;-) trots det stog priority på min väska
received_597258735891403.jpeg
 
Tror jag blev uppgraderad på ett nästan fullt flyg igår , hamnade på rad 10 och fick bara det på bilden, har de slutat med "mat" ? , frågade om 2 Mikkeler men fick bara en ... min kollega som hamnade längst bak i economy fick sin väska före mig ;-) trots det stog priority på min väska
Visa bifogad bild 145305
Varit med om samma sak flera gånger på SAS senaste tiden... Bett om två öl eller två mousserande. Fått en... (EU-flighter på över 90 minuter).
 
Last edited:

palmen

Moderator
Tror jag blev uppgraderad på ett nästan fullt flyg igår , hamnade på rad 10 och fick bara det på bilden, har de slutat med "mat" ? , frågade om 2 Mikkeler men fick bara en ... min kollega som hamnade längst bak i economy fick sin väska före mig ;-) trots det stog priority på min väska
Visa bifogad bild 145305
Var det inrikes? Då gäller bara en alkohol.
Vissa andra kortare sträckor i Europa har ingen servering av mat heller, så för att kunna svara på din fråga behöver vi veta vilken sträcka det gäller.
 
Toppen