Jag hade haft full hjärtklappning om jag satt med 200 000 EB på kontot samtidigt som SAS är nära konkursHöll på att få en hjärtattack (flyger på måndag 26/6)![]()
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag sitter lugnt i båten med mina poäng, minns sist - tror det var 2012 - då SAS var väldigt nära att gå omkull och många här brände sina poäng på knivar och annat till dyra priser i poängshoppen... Jag hoppas och tror att SAS klarar sig även denna gångJag hade haft full hjärtklappning om jag satt med 200 000 EB på kontot samtidigt som SAS är nära konkurs![]()
OT, nu drar jag på smilbanden… det var på den tiden jag reste betydligt mer i tjänsten men ännu inte var medveten resenär och än mindre hittat hit så jag brände alla mina poäng på exakt det sätter exempelvis en Boby-car med släp till Master GOTBound just där och då samt därför.Jag sitter lugnt i båten med mina poäng, minns sist - tror det var 2012 - då SAS var väldigt nära att gå omkull och många här brände sina poäng på knivar och annat till dyra priser i poängshoppen... Jag hoppas och tror att SAS klarar sig även denna gång![]()
Samma härJag sitter lugnt i båten med mina poäng, minns sist - tror det var 2012 - då SAS var väldigt nära att gå omkull och många här brände sina poäng på knivar och annat till dyra priser i poängshoppen... Jag hoppas och tror att SAS klarar sig även denna gång![]()