Senaste nytt

Dagens bild

Hoppas ni bara väntar på zebu steaken :) De veckorna jag var i Tana levde jag på THB och zebu...
Det gjorde vi! Zebu var galet gott! :)

Screenshot_20251007_120008_Gallery.jpg

British airways BA781 Stockholm till London idag. Inte dyrt och kastar man in några avios så blir det billigare. Varm mat, champagne och crew som inte gömmer sig bakom skynket Visa bifogad bild 169048. SAS har lite att jobba med!
Jag är inte den största förespråkaren av SAS, men här är väl klev väl ändå SAS förbi BA 1a oktober med tanke på att dom har allt det där men trumfar BA genom att servera en bättre Champagne. Eller är det något jag missar? Skulle väl va att du fick två ostbitar då kanske.

Att servera en mindre trerätters och champagne på ARN-CPH är enligt mina erfarenheter bäst i klassen av EU-bolagen jag testat.

Jag är inte den största förespråkaren av SAS, men här är väl klev väl ändå SAS förbi BA 1a oktober med tanke på att dom har allt det där men trumfar BA genom att servera en bättre Champagne. Eller är det något jag missar? Skulle väl va att du fick två ostbitar då kanske.

Att servera en mindre trerätters och champagne på ARN-CPH är enligt mina erfarenheter bäst i klassen av EU-bolagen jag testat.
Missar? Servicen tänkte jag främst på. Men du kanske föredrar skandinavisk jantelagsservice?

Missar? Servicen tänkte jag främst på. Men du kanske föredrar skandinavisk jantelagsservice?
Upplevde ingen "jantelagsservice" i business på ARN-CPH i fredagskväll, proaktivt ute och fyllde på champagneglasen.
Skulle jag säga är korrekt beteende, men du kanske jämförde mot hur du upplevt det när det hette plus? Kanske inte är jämförbart.

KLM är "jantelagsservice" om något, max en enhet åt gången!

Men jag gissar du hunnit med 7-8st ToR i SAS business på en vecka och kan göra en bra obejektiv bedömning utan att blanda in gamla känslor kring plusserveringen!

Söndagens SK1415 ARN-CPH

Visa bifogad bild 168636

Söndagens SK565 CPH-CDG

Visa bifogad bild 168637

Om jag inte var så konflikträdd skulle jag påpeka detta ohyfs för personerna.
Om detta hade varit friidrott hade det kallats övertramp.
Du kanske inte sa något, men du vågade i alla fall FOTografera övertrampet!
Rena tå-terrorismen! Sånt uppförande trampar verkligen på allt vad vett och etikett heter.
Man undrar ju om de försökte få en upphöjd sittning eller bara ville sätta sitt FOTavtryck på kabinväggen!

Snacka om att sätta ribban lågt... och fötterna högt...

Toppen