Senaste nytt

Dagens bild

Första gången jag ser en Fanhansa
På Schiphol just nu

98ce079bcba7c1e70c35621b6679c7b8.jpg

Första gånger mitt bordingkort har fått sig en stämpel, efter det att vi hade gått igen bordningen… #goindiago

Visa bifogad bild 162100
Är det inte vid security du skall få stämpeln? Det gällde för mig när jag skulle flyga inrikes därborta. Självfallet missade säkerhetskontrollen det, så efter att jag väntat först i lounge och sedan vid gate upptäcktes att mitt boardingkort var ostämplat så då fick jag gå tillbaka till säkerhetskontrollen och skanna kabin-bagaget en gång till.

Är det inte vid security du skall få stämpeln? Det gällde för mig när jag skulle flyga inrikes därborta. Självfallet missade säkerhetskontrollen det, så efter att jag väntat först i lounge och sedan vid gate upptäcktes att mitt boardingkort var ostämplat så då fick jag gå tillbaka till säkerhetskontrollen och skanna kabin-bagaget en gång till.
Detta är inte vårat första inrikes flyg och vi har inte fått ngn stämpel innan, ja förutom vid i passet. Så ska tusan veta vad som är rätt eller ej. Men vi har några flighter kvar, så lär väl få svar på det innan hemresan tänker jag.

Toppen