Senaste nytt

Dagens bild

Senator

Moderator
(Går)dagens bild(er) kommer från vårat älskade Sorrento, i loungen längst upp på Hilton. Först fick Junior en Pilot Cap av Lufthansa. Men i Juniors värld är detta en ”Police Caps”. Lite väl mycket YouTube för tillfälle om ”trobumenku” eller ”Troublemakers” och Monster Police Car Tyvärr tycker jag mössan har en aning SS-Waffen varning över sig:

1EDC80D0-9A81-46B7-BEBD-19F4A10FC59E.jpeg


själv njöt jag av en G&T:

CC8C1EC8-8168-4CC0-85F7-B4BFDA2B6D5E.jpeg
 

Senator

Moderator
Ikväll har vi promenerat ner till den lilla Grande Marina genom stan för att äta på underbara Bagni Delfino Ristorante. Vi älskar hur glada alla blir när vi återkommer år efter år. Detta är vårt sjätte år i följd i Sorrento, Två utan, och fjärde året med barn.

Vi har alltid älskat Bagni. Ägarinnan har sedan vi fick barn kallat Junior för ”My little Gingerino” på grund av hans lätt röda hår. Nu tycker han det är lätt pinsamt

E93BF7B2-68B6-4B6B-AA11-4A4B07505013.jpeg


Vyerna från bordet blir aldrig gamla i mitt tycke.

5C26498F-FB2E-4FF2-AE2F-30BF9FBAA68C.jpeg


080C7279-CFAA-4CD5-ACD0-4C02362C03A9.jpeg


Negronin sitter som en....

9823E7AA-DE63-4BA2-B52B-C2E55D1F26D6.jpeg


Svärdfisken likadant. Helt klart värt mödan med den svettiga promenaden ner till Marina Grande.
 

Migato

Medlem
Ikväll har vi promenerat ner till den lilla Grande Marina genom stan för att äta på underbara Bagni Delfino Ristorante. Vi älskar hur glada alla blir när vi återkommer år efter år. Detta är vårt sjätte år i följd i Sorrento, Två utan, och fjärde året med barn.

Härligt, är själv i Sorrento just nu med fru och familj. Uppe i St Agata. Har ni bil rekommenderar jag en tur till chiesa san costanzo innan solnedgång.
 

Senator

Moderator
Härligt, är själv i Sorrento just nu med fru och familj. Uppe i St Agata. Har ni bil rekommenderar jag en tur till chiesa san costanzo innan solnedgång.

Det är vårt 6:e år i följd här i Sorrento. Vi orkar inte hyrbilsstressen på flygplatsen så Hilton skickar bil för att hämta oss. Vi promenerar bara omkring i stan numera.

Kan också tipsa om magisk solnedgång hos takbaren på Grand Hotel La Favorita.
 
Toppen